به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

مقالات دندانپزشکی معتبر/ایمپلنت دندان/لمینت دندان/ ارتودنسی دندان.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    برای آگاهی بیشتر افرادی که به دنبال لبخند زیبا هستند و ایمپلنت دندان را برای جایگزین کردن دندان از دست رفته خود انتخاب کرده‌اند. باید گفت که در ایمپلنت دندان از دو ماده اصلی و قدرتمند به نام های تیتانیوم و زیرکونیا استفاده شده است هر یک از این ها مزایا و خطرات مثبت و منفی دارد که ممکن است خوشایندافراد نباشد.

    ایمپلنت و روکش دندان

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 20 بهمن 1398 - 1:31
    بازدید : 291

    جراحی ایمپلنت دندان در واقع یکی از پرهزینه ترین بخش دندانپزشکی می باشد اما از آنجایی که بهترین راهکار برای جایگزین کردن دندان از دست رفته کاشت ایمپلنت است ما میخواهیم دندانپزشکی آدرینا در شرق تهران را به شما معرفی کنیم در این دندان پزشکی جراحان متخصص شرایطی را فراهم کردند که این جراحی برای متقاضیان ارزان‌تر تمام شود

    ایمپلنت ارزان

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 17:43
    بازدید : 299

    کاشت ایمپلنت دندان به ظاهر جراحی ساده ای به نظر می رسد ولی در عین حال بسیار پیچیده و مهم است که اگر بیمار پس از جراحی ایمپلنت مراقبت های لازم را انجام ندهد ممکن است مانند سایر جراحی ها دچار عفونت شود ما در این مطلب قصد داریم با شما درباره ایمپلنت های دارای مخزن آنتی بیوتیک توضیحات بدهیم.

    ایمپلنت دندانی

     

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 0:14
    بازدید : 291

    اخیراً دانشمندان به دانشی برای نیاز به جایگزینی دندان از دست رفته رسیده‌اند، به این روش توجه کرده‌اند که میتوان با سلول های بنیادی برای رشد دندانهای جدید در انسان های بالغ، از کاشت ایمپلنت دندان استفاده کرد، با ما در ادامه ی مقاله همراه باشید.

    ایمپلنت و سلول های بنیادی

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 13 بهمن 1398 - 22:21
    بازدید : 253

    اگرچه کاشت ایمپلنت جایگزین مناسبی برای دندان طبیعی از دست رفته شما می باشد ولی در این روش نوین باید استخوان فک قوی داشته باشید که بتواند ایمپلنت را نگه داشته و از آن پشتیبانی کنید در صورت عدم وجود استخوان کافی ممکن است در دندانپزشکی با پیوند استخوان این کمبود را جبران کرد.

    ایمپلنت دندان

     

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 19:21
    بازدید : 253

    برای جراحی ایمپلنت دندان همواره نیاز به حضور یک متخصص ایمپلنت در کنار کادر پزشکی می باشد. اگرچه به ظاهر کاشت ایمپلنت به جای دندان طبیعی یک جراحی ساده به نظر می رسد، ولی بهتر است بدانید این عمل بسیار پیچیده و حساس می باشد و بودن یک متخصص خوب در کادر پزشکی بسیار حائز اهمیت است.

    ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 8 بهمن 1398 - 21:45
    بازدید : 269

    با مطرح شدن ایمپلنت دیجیتال و قابل استفاده تر بودن آن نسبت به ایمپلنت سنتی این سوال پیش می آید، که ایمپلنت دیجیتالی چیست؟ ایمپلنت دیجیتال یکی از تکنولوژی های پیشرفته و مورد استفاده در دندانپزشکی ها است ایمپلنت دیجیتالی از تکنولوژی های مورد استفاده در طراحی دندانپزشکی می باشد.

     

    ایمپلنت دیجیتال

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 7 بهمن 1398 - 22:46
    بازدید : 281

    امروزه ایمپلنت دندان روش خوبی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته می باشد، لذا برای افراد این سوال پیش می آید اگر چنانچه ایمپلنت دندان دچار پس زدگی شود چه باید کرد. اگر دچار چنین مشکلی شدید باید بدانید که درمان آن وجود دارد، جهت پیشگیری از شکست ایمپلنت دندان مراقبت های صحیح و درست از دهان و رعایت بهداشت بسیار موثر است.

    ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 6 بهمن 1398 - 21:57
    بازدید : 231

    شاید شما با خواندن این مقاله در آغاز نگران شوید که ایمپلنت شما خراب شود اما به یاد داشته باشید که حدود ۹۵ درصد از ایمپلنت ها موفقیت آمیز هستند. بنابراین عدم موفقیت فقط یک اتفاق نادر می تواند باشد. بعلاوه خواهید دانست که در وهله اول چگونه می توانید به بهترین وجه از این اتفاق جلوگیری کنید.

    ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 18:37
    بازدید : 240

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 114
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه